Thursday, January 5, 2012

back to school again..........................2

alhamdulillah.....syukur ke hadrat Ilahi...kerana di beri kesempatan untuk bernafas lagi di muka bumi ni...

semalam saya da stori pasal first day saya at sekolah.so,ri ni saya nak stori utuk hari kedua pulak...Hari kedua tak ada pape yag special...cz belum start mengajar ag cz student pn belum dapat pape buku lagi cz ramai cikgu2 busy lagi dgn pendaftaran murid2...tp bg aku yang baru lagi,aku still masuk kelas...

2d day adalah hari relax..cz jz dapat jadual mengajar & sesi pengenalan dg murid2 jerk..tp yang tak boleh blah aku yg baru 1st experiece da dapat jd cikgu kelas...uits,TAGGUGJAWAb yag besar...huhuhuh...tp nasib baik la students class aku tak ramai sangat...huhuh..13orang jerk...dalam masa yang sama gak,baru kenal dgn murid2 class da ad sorang students aku jatuh longkang pulak...hahahaha...nasib baik tak luka sangat...^______________^...

selain dari jd cikgu kelas 2,2d day gak aku da bluuuuuuuuuuuuur...boleh pulak t`salah masuk class..tp tak per la..1st tyme ka...hehehehehe...

tp yg paling best...selepas abiz tyme rehat,aku ada kena masuk satu class ni...class Darjah 5...bila aku masuk jerk class  da berkenalan dgn dorang,dorang pulak yg yk tanya pasal aku...macam2...hehehe..ada pulak yg sempat mintak nama facebook aku pe...ada yang tanya aku dgn soalan cepu emas....nk tahu pe..."cikgu,cikgu ni da kawin ke belum.."..aku da agak da mesti kan tanya soalan 2...huhuhuh

after da sesi kenal2..aku agn budak2  ni ajak main teka teki...ukan aku yg teka teki tp dorang yg tanya teka teki at aku...ape la cikgu ni kan..hahahahahaha...

berdebar-bdebar pulak tuk hari ini...yela,dup dap dup dap yg masuk kelas seterusnya nt..hope..hari ni lebih baik daripada semalam nt...I.Allah...amiiiiiiiiiiiiin.....doakan tuk saya ea kawan2...=D

k la...t aku sambung stori hari2 aku at sekolah k...salah & silap harap d`maafkan

to be cotinued....................................M___________M

No comments:

Post a Comment