Friday, June 8, 2012

citcat citcat...=)

assalammualaikum....salam sejahtera..salam 1Malaysia...


wah,sudah lama aku tak skodeng  conteng2 at blog aku...maklumlah lah busy skg ni...banyak sgt keje nk kena wat...lebih2 ag cuti sekolah skg ni....pejam celik pejam celik da masuk bula 6...then,pejam celik pejam celik da nak habiz cuti sekolah da..huhuhu..SEMANGAT!!!!...

tp sedih la..tinggal ag beberapa minggu ag aku da ak habiz mengajar at sekolah..sedey...........yela,da biasa ngan budak2 at sekolah....aku harap la mintak2 aku dapat mengajar ag at sekolah...doaka tuk aku ea kawan2...amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin....

k la...aku nak out ni..da nak maghrib da ni...sebelum 2,aku nak share2 pic aku nga budak2 sekolah aku...take care..papai..assalamualaikum.....^_^

love u alls.....=D



No comments:

Post a Comment