Saturday, January 5, 2013

kain-kain pasang latest...

hye kawan2...da lama tak update blog...huhuhu....busy la katekan...haaaa.aa...hari ni saya ingin memperkenalkan bisnes saya yang terbaru........iaitu..menjadi dropship kain-kain pasang....ok....kawan2 boleh cuci mata pic yang saya upload ni k...


a) Koleksi Kain English Cotton dan Japanese Cotton yang bermutu tinggi......Corak dan motif kain yang ceria dan menarik....RM80 sepasang + free postage...(4meter)


















 MIX & MATCH COTTON

( GADINGAN CORAK SEPADAN YANG CANTIK DAN MENARIK..ANDA PASTI TAMPIL MENARIK & MENAWAN DENGAN KOLEKSI KAMI,,,RM 80 SEPASANG( 2 meter + 2meter ) termasuk pos...)




























b)~~~ MIX & MATCH COTTON~~~

































































sebenarnya saya ada pelbagai koleksi kain pasang yang kawan-kawan boleh "cuci mata..tp kesuntukan masa pulak sebab saya ada tugasan lain yang perlu saya ingin lakukan...apa2 pun,kawan2 boleh melayari di facebook saya..https://www.facebook.com/misznanalina atau FANPAGE https://www.facebook.com/ButikGadisBunga...ok la..kita jumpa di lain hari k...papai....HAPPY SHOPPING=D


No comments:

Post a Comment