Friday, July 15, 2011

Cer citer cer citer...

Assalammualaikum...Salam Sejahtera n Salam 1Malaysia...

hye kengkawan sume...waduh,udah lama aku tak update-update blog aku...hahahaha...almaklumlah...aku kan Datin Ooops Datuk skg ni...hehehehe..tp yang palin best ialah skg ni aku kejap keje kejap tak keje..hahahah..best kan..mne tak nye tension der!!..lgpn aku mmg tak boleh klu keje tp suasana nya tak best..tp tak per kan..sekurang2nya aku ad gak experience...hehehehe..terbaeeeeeeeeeeek wook...skg ni aku duk uma jerk jd HOUSEWIFE...sambil2 2 boleh aku blaja2 msk...tul x??tp yang paling best,akhirnya aku da menghabiskan sinetron yg aku minat iaitu SAFA & MARWAH...biarkan aku jatuh cinta...chewaaaaah...=D..

mcm2 berlaku yg da terjadi sepanjang aku tak update blog...hahahaha..pertamanya, of course la psl keje..yg kedua.....psl cinta...jeng jeng jeng..aku rse aku da boleh bukak "REJECT SHOP"la....yela....mne taknya,asal kenal jerk sowg mamat mesti nk reject...apee benda pn mesti nk kene reject...hahahahaha...sebab tak de yg sesuai untuk aku....lagi bertambah menakutkan ad la..hahahahahha...tp kan aku rindu la at seorang mamat ni...aku cukup minat at die....bg aku,die seorang yg lelaki yang lain yg pernah aku kenal...tp yg paling best nye,tanpa segan silu aku da luahkan perasaan aku at die...hah!bia la ape yg aku nk wat..hehehehe...setiap kali if aku on9 "Muka Buku" @ facebook,aku mesti kan view mamat 2 punye fb...lgpn ape kan daya..nk jmp selalu pn tak boleh..so.tgk at fb die jerk la...tp kan ntah kenapa setiap kali aku view fb die,mesti aku ad perasaan cemburu ckit..hu3....yela,sume gurl ad jerk yg nk masuk jarum n nk kenal ngan die....HAHAHA...lina kuat cemburu rpenye...ngeeeeee~~~...korang nk tahu sape mamat 2???shhhhhh....biarlah rahsia.. setiap kli aku dgr lagu 'BIARKAN AKU JATUH CINTA'mesti aku kan teringatkan mamat tue...hehehe..ape-apepn, kdg-kala aku ad gak tepikir yang,bak kata Marwah dalam cte "Safa & Marwah"iaitu "MESKI PUN AD CINTA YANG TIDAK SEMESTINYA KITA AKAN MEMILIKI"...cheeewaaaaaaaaaaaaaah...hehehehe...skg ni aku hanya mampu berdoa sje...insyaallah,klu ad jodoh,ad jodolh...kita hanya mampu merancang...Tuhan yg akan menentukan segala-galanya..tul kan...hehehe...tp kan aku ske tgk owg lain bahagia ngan pasangan dowg..hehhehehe...

yg ketiga pulak...skg ni aku nga duk pikir nk setelkan konvokesyen aku tak lme ag...rindu bangat sama teman2 pengajian yg dlu...tak sabar nk jmp dorg...peeergh...nsib baik aku da benti keje..klu tak,tak dpt aku nk seti klu aku setelkan nt..da ler bln ni aku kene byk amik cuti...fuuuh...nsib baik...klu tak,mampos gue nk menghadap supervisor yg tak bape nk betol..tension!!!..ad ke patut die mrh2 depan customer....!!!!bikin panas aku jerk aw...ahakz...pd bulan yg lepas,aku ad reunion ngan kwn2 aku..kwn2 mse skula rendah..tak per2..jap ag aku update tuk mse reunion 2 k...

tp mcm tak p`caye kan..yg awl bln depan da nk puasa....wah!!!!,bestnya nk puasa...hope tahun ni dpt la aku dpt 1st ramadhan..huhuhuhu..amiiiin...insyaallah...hehhehe..

so,skg ni..aku kene pikir mse depan aku..yela kan..tak kan ak tak keje kan...hmmm..2 la...skg ni aku da usaha..mne tak nya,da mcm2 aku apply...da mcm2 aku interview tp tak de gak..hmmmm..maybe tak rezeki kot wat mse ni...sabooooooooooooooooooo jelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....hehhehehehe...

mcm2 hal aku ni kan...ni baru separuh dpd cte aku..belum ag cte2 yg lain..banyaaaaaaaaaaaaak..sampai tak berkata-kata....hehehehehe...alamak,da pkul bpe ni....huhuhu..mcm burung hantu lak aku ni...almaklumlah dpt peluang on9 jap...tak salah kan..hehehehe...Insyaallah,mne ler tahu ad sambungan tuk Cer citer cer citer 2 pulak...tp apa-apa pn,nt aku try tnye at produser k...hahaha..produser LINA ZAKARIA a.k.a NORA ELENA..wow,meletoooooooooooooooop!!!..

k la kengkawan semua,insyaallah,klu ad umur yg panjang,aku update blog aku yg bling-bling ni lagi k...tke cre....love n miss u all...mmmmmmuaaaaaaah!!!!..sweet dream....tata titi tutu..salam...=D





No comments:

Post a Comment