Friday, July 15, 2011

kenali diriku......

Assalammualaikum...


helo..hi sume...hehehe..ri ni aku nk stori ckit psl  diri aku...nme aku  LINA BTE ZAKARIA...Nickname aku ad 3 nama..hahaha..first,kwn2, lecturer2 aku panggil aku dengan nme  LINA...family2 aku panggil aku dgn nme NANA...tp yang paling special ad yang panggil aku NORA ELENA..hehehe..best2...bg aku,aku tak kisah pn korang nk panggil aku ape...jgn gelaran yg bukan2 sudah la...aku tinggal at kg.pasir puteh,bachang melaka...bukan pasir puteh kelantan ea...birthday aku 11 Januari 1988..tp smpai sekarang aku ni  msih tak percaya yang aku ni da 23tahun...ha2..yela...mne tak nye...perangai aku ni mcm "kanak-kanak ribena"...hobi aku??senang jerk hobi aku ni...pe yang aku rasa best aku kan buat...yang penting best...aku ad 5owg adik beradik...4perempuan 1lelaki..aku ni anak yang sulung...tp perangai tak macam anak sulung..hahahaha...STATUS???ntah la...aku pn tak tahu ape status aku skg....tp yang penting aku bujang....hahahaha. pe r aku...keisrimewaan aku???iskh..aku tak de pape yang istimewa pn..cz aku jenis yang simple jerk...cantik???eh,xde la...aku tak de la cantik sgt pn..biase2 jerk..tp aku bersyukur ngan pe yang telah di cipta oleh-Nya..alhamdulilllah...pakwe???xde pakwe la...adoyai...sape la nk at aku ni..aku da ler garang mcm SINGA..hahahahaha...lgpn aku ni tak de la nk ad ciri2 yg sempurna...yang sedang-sedang jerk aku ni...aku ni baik ke x???iskh...aku ni mne ad baik sgt...aku ni tak de la seperfect...lgpn aku ni pn kdg2 aku ada gak kelemahan n ad wat kesilapan gak...NOBODY`S PERFECT....BETOL!!!BETUL!!!..HEHEHE...impian???byk yang aku ad impikan...antaranya...shhhhhhh..ak nak la bgtaw..nt tak jdi lak pe nk impikan 2...huhuhuhu..I`M Sorry...ngeeee~~~~hmmmm...ape lagi nk ak nk share2 ngan korang ea???hmmmm..aku rse tak de kot...tp tak per..nt pape aku update n share at blog aku ni k...sblm aku chow,aku nk share2 pic mse aku kecik2 smpai sekarang....nk tgk sambil mkn popcorn n mashed potato pn tak per.....

NOW SHOWING.....................................................

  puteri sulung En.Zakaria & Pn. Halimah....

           




            dulu...kini..maybe tak selama-lamanya kot..lidah tersentil..tp skg da kurang...=D

yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!! sy dapat buah oren free............=D


apa pandang2????!!mau cri gaduh ke???hahahaha..=D
berposing dlu sblm buat homework..
   

....my family n bdk kecik,awisy..=D

...with my ex-classmate college...


...b`posing bersama Didie Alias..


justin bieber pn ske gak aw..hehehe..




pic mse keje at kedai toys

berposing dgn ex-schoolmate skula rendah..





huhuhu..da tgk kan pic2 aku ni???ape???tak puas lagi???hehehe..korang jgn rsaw...cz korang boleh view pic2 aku yang len ay fb aku nt k...k la...tk cre olls...

to be continued.....................................................................................................................................=D

No comments:

Post a Comment