Monday, January 31, 2011

Beauty is not in the face...but Beauty is a light in the heart...

aku ske tjuk blog aku ny..
yela..semua owg salah anggap yg kecantikan bukannya tuk muka/ wajah seseorang tu..
bila di tengok2 semula,rmai yg nk cri jodoh yg ad rupa paras jerk...
tp tak semetinya..
klu nk cri jodoh,bkn pd wajah..tp pada hati..
yela kan..klu muka cantik,tp hati "busuk" tak berguna gak nt..
so,kita kena balance..
then..tak semestinya yang tak pakai tudung tak boleh diterima sbgai menantu..
ala..dun worry..boleh jerk..
sebab gurl yg pakai tdung n gurl yang tak pakai tdung manusia gak..
cuma individu 2 jerk yg kena pikir tuk cara diri individu 2 sendiri..
jgn rsaw la...tak kan nya..

kepada gurl at luar sane jgn wat PLASTIC SURGERY tuk jd cantik..
cz KECANTIKAN ASLI lebih baik daripada KECANTIKAN TIRUAN..
bersyukur pada apa yang telah di ciptakan n di berikan oleh Allah s.w.t
k ar..da maghrib..
aku nk chow..
nt aku update blog kesayangan aku ny ag k..
tke cre..
tatatititutu..
=)

No comments:

Post a Comment