Wednesday, January 26, 2011

...KU PERCAYA PADA CINTA UNTUK KU...

Assalammualaikum...Salam Sejahtera...Salam 1Malaysia..

Hye sume...seperti biasa..selepas da wat kje2 uma mcm biase aku kan update blog,fb,twitter n tagged..nsib baik schedule aku tak pack...bleh aku mengisi mse lapang tuk update2 ny sume..best pe bila da wat blog ny..yela..kita boleh kongsi2 luahan hati..tp aku da tak mcm dlu cz aku da slh gne kan blog ny tuk emosi aku jerk..tp skg ny lina yg dlu da b`ubah da..hehehe..

setiap org memerlukan cinta..begitu juga aku..tp tak per la..aku tak mengharap dri sesiapa pn tuk mencintai aku..lgpn tak bermakna tak de couple tak bleh bercinta...lgpn kita boleh bercinta cinta kepada Allah, isteri/suami,  dan sahabat. betul tak...lgpn aku yakin dengan life aku skrg..bknnya apa..aku da tak nak da berulang lagi pe yg da berlaku pd aku selama ny..mcm2 aku da lalui...biar lah owg nk percaya ke tak..because aku seronok ngan life aku skg..yela..NO MAN NO CRY NO HEARBROKEN..hahahaha..lgpn aku jz nk fikir mse dpn aku..KERJA+STUDY+FAMILY...tp kan yg pelik,npe owg selalu tertunggu-tunggu tuk tahu sape "MR.RIGHT"aku nt..tp tak per la..dowg nk tggu..buat mse skrg ny,aku lebih senang if kwn2 n sape2 yg aku kenal sentiasa berbahagia dgn pasangan masing-masing.....=)

SINGLE and Available 2 la status aku skrg...n aku senang ngan status aku...hehehe..
tp tak kan la smpai ke tua nk single n jd andartu lak kan...tp aku yakin n percaya bahawa ad owg yg dapat memberi kebahagiaan pada diri aku ny....tak nak la jd "PERIGI CARI TIMBA" cz aku tahu bahawa jodoh,rezeki,ajal maut segala2nya ditentukan oleh Allah Yang Maha Berkuasa...so,dun worry...sebab CINTA TAK PERLU DI CARI..BIAR LA IA DATANG DARI HATI YANG SUCI DAN HAKIKI..=)

k ar..aku rse setakat hri ny jerk aku luah at blog ny..huhuhu..
see u tomorrow....tke cre....
mmmuaaaaaaaaaaaaah100x...=D

No comments:

Post a Comment