Sunday, January 30, 2011

..unemployed..

mcm tak percaya jerk kira-kira da 2bln lebih aku unemployed...
da mcm2 kje aku apply..tp aku tak dpt gak..
lgpn sekurang2 nya aku boleh update BLOG n fb aku taim aku nga unemployed ny..
hahahahahahahahahahahahahaha....
huhuhu..tp bru2 ny aku ad dapat satu kerja ny..kerja yg lari daripada bidang yg aku amik semasa aku at collage dlu..
dlu aku ny seorang student yang amik course dip.syariah islamiyyah di salah sebuah kolej at melaka..huhu..
boleh di katakan aku ny bakal ustazah nt..
tp mcm tak percaya cz aku dpt kerja consultant trainee..
pd mlenya aku mcm tak pasti..
tp di atas sokongan my dad aku,aku pn try..
so,aku g la interview..da ler interview aku taim birthday aku..huhuhu..lagi la aku nervous..hahahaha...tp tapi try..bila nga interview 2,mcm2 perasaan ad..hahaha..redha jerk taim 2..
tp org yg interview 2 ckp..aku boleh improve ag..
pas 2...dlm bape minggu kemudian,owg yg interview 2 pn panggil aku jmp dia tuk briefing..hahaha..
aku wat yang terbest n termampu jerk..
tp bila dipikirkan aku rse aku tak sesuai ngan kje 2...yela..aku ny jenis anak emak..susah nk dapat kua2 mlm..
tp tak per..aku tak rse rugi pn if aku reject  kje 2..nt jd anak derhaka lak nt..
so,skg ny aku jz tggu panggilan dpd kje2 biasa yg aku da apply..
lgpn bknnya apa,aku igt aku nk kje bpe bln..cz aku nk capai impian aku tuk continue study DEGREE lak..
yela kan..selagi ad kesempatan tuk aku sambung,aku kan gunakan peluang ny..
lgpn aku nk kenangan baru...life baru..nk berdikari sendiri..
da terlalu byk kenangan yg ad at Melaka ny..so,apa lagi...NEW YEAR..NEW LIFE..NEW MEMORIES...
doa2kan yer supaya aku dpt result dapat continue study n dapat kerja yg lebih baik k....
amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin...

tatatititutu..=D

No comments:

Post a Comment