Monday, February 21, 2011

berpisah jua.......tanpa "BUAYA DARAT"....hahahaha....

Aku sudah serik bercinta
Kerna asyik berakhir dengan kecewa

Begitulah apa yang da berlaku ke atas diri aku ny..couple putus couple putus pasti kan terjadi setiap couple ngan seseorang..tp klu ia berpunca daripada aku tak per la gak..cz aku tahu pe yang aku..tp aku yang di tinggalkan pulak..peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeergh...........macam aku ny anak patung lak bila diorang wat aku mcm 2...hmmmmm...ntah la...walau bagaimanapun,aku tetap redha pe yang berlaku ke atas diri aku..mungkin ad hikmahnya di sebalik kejadian selama  ny..sekarang aku tak mahu pikir sgt pasal lelaki...mksd aku..bkn bermakna aku ny ANTI pada lelaki..eh,tak de la mcm...tp mksd aku,aku kena lebih berhati2 ngan lelaki...biar berkawan dlu..biar kenal hati budi seseorang tu dlu...bia la org nk ckp pe at aku ny...n bia la orang nk "LABEL" aku ny gurl jenis yang mcm ane...bia la org len nk percaya yang muka cantik tp tak de BOIFREN...lantak ar...yang penting..bia aku slow2 dlu dalam bab CINTAN2 ny....BIAR PENGALAMAN MENJADI PENGAJARAN pe yang da berlaku ke atsa diri aku...korang nk tahu...da mcm2 jenis lelaki aku da kenal..pengikis,"gila seks",poyo n pape jerk la semuanya da penah....haaaaaaaaaaaaaaaaa.....ad jugak lelaki yang "BUAYA DARAT" pn ad gak aw..ada ke patut da ad awek tp mengaku yang awek dia 2 sepupu dia....hahahahaha...memang kelaka n pecah perut bila dapat macam 2..hahahahaha.....tak guna lelaki "BUAYA DARAT"...bila da wat masalah,tapi yang salah kan orang lain wat pulak..dahsyat...tp tak per la if dia nk buruk2kan aku at owg lain @ awek dia yang aku yang punca dalam masalah hubungan "keretakan"dowang...yang penting aku still simpan lagi bukti2 dia at aku...kepada "MR.MFN"..berhenti la wat perangai 2..n mengaku la yang ko yang wat salah...hahahaha...

So,mulai skg aku BERHENTI BERHARAP if aku nk couple ngan seseorang yang bernama LELAKI....aku nk berkawan dlu....pas 2 aku nk pikirkan kerjaya n masa depan aku nt...n aku kan kuatkan n survive diri aku ny tanpa BOIFREN..

NO BOIFREN NO PAIN NO HEARTBROKEN....

tatatititutu....=)

No comments:

Post a Comment