Thursday, February 3, 2011

kerja..kerja..kerja..

Alhamdulillah..skg ny riang gembira aku..
cz da tak de istilah "unemployed"n "duduk uma goyang kaki" skg ny..
cz aku da dpt keje..
ala..kje2 biase jerk...
kje at mane??
kje at kdi2 at dlm jusco yg baru..
sbg apa??
ala..SALES ASSISTANT at kdi permainan tuk bdk2 jerk..
aku ske kje 2 cz boleh tgk gelagat kanak2 kecil nk pujuk parents dowg bli mainan..
hahaha..
mmg sesuai...cz aku ske bdk2 kecik..
smpai kan "attitude"aku pn boleh dikatakan "bdk2 kecik"gak.
hahahahaha..
first day mmg la aku "slow"ckit..
almaklumlah..bru blaja nk kje mcm 2...
Yesssssssssssssssssssssssssssss....aku yakin,yang aku boleh improve kerja aku nt...
lgpn kerja skg ny lain dpd kje yg dlu..
yela..dlu aku kerja sbg sales assistant at KING`s Bakery..
asyik menghadap kek,roti n pastry jerk..
tp skg da menghadap bdk2 nye permainan.
huhuhu..
tp tak per la..
aku kn kerja ngan b`sungguh2..=)
selagi tak de pakwe.selagi 2 aku xkan t`ganggu ngan msalah peribadi taim kerja nt..

bos aku ok..tp bdk2 at ctu mcm "BAGUZ"jerk..
hah..apa aku kisah..
biar la dowg nk mengata2 aku...
yg dpt dosa nt dowg..tul tak?
hehehehe....
aku redaaaaaaaaaaaaaah jerk...
dowg igt dowg lme kerja at ctu mcm ler power sgt..
tp tak per la..asalkan dowg bahagia...
yang penting aku nk cri rezeki yang halal...

k ar..aku nk chow dlu..
insyaallah,klu ad mse kelapangan nt,aku update blog aku..
guys,take cre...

tatatititutu...=D

No comments:

Post a Comment