Tuesday, February 1, 2011

p@nj@nG! P@nJ@nG! LeB@r...=D

hye sume..kita jmp ag at blog ny ag..sblm tu..aku nk wish thanx a lot at sape2 yang ad view @ as a follower at BLOG KESAYANGAN yang SIMPLE MIMPLE aku ny..lgpn aku tak pakse pn if ad yang tak nak view..ala..SMALL the PIECES jerk..hehehe..xde hal la...rutin harian ry ny?ala..mcm biase la..m`UPDATE blog..hahaha..yang dahsyatnya pagi2 da menghadap komputer PUJAAN ramai ny..ahak..huhuhu..WHATEVERLA...

haaaaaaaaa.....ry ny aku nk story ckit npe aku minat...mesti pelikkan cz aku ny rajin sgt update...hahahahaha..tuk pengetahuan korg,pd mulanya aku wat blog ny jz SUKA SUKI SUKE jerk...yela..aku tgk mcm best owg wat blogspot ny..so,aku try ar..tp tak sangka pulak,semakin lama semakin suka n FALL in LOVE ngan blog ny..lgpn nk wat n update ny kena ad kerajinan sendiri..hahahaha...

selain tu,aku da jdkan blog ny sebahagian "hidup" n "kawan" aku if aku bosan LEVEL cipan...almaklumlah...da SINGLE MINGLE ny kan..ahakz..hehehehe...lgpn wat mse aku kan UnEmployed...so,blog ny yg "teman"kan aku..then ia boleh di katakan BEST FRIEND FOREVER ( BFF)gak..hehehehe...sentiasa RAJIN+UPDATE+FOKUS if have a free time tuk blog...hehehe..

sblm ny aku penah wat blog tp URL len(da tak active)..tp kesian..cz da tak active blog 2..mne tak nya..dlu,aku gunakan blog tuk m`HENTAM EMOSI TUK ad member aku sorg ny..aku geram giler ar ngan perangai dia dlu..tp skrg tak..semuanya kembali sebaik pulih...huhuhu...but Now,aku gunakan blog tuk Sharing Is Caring tuk yang baik2 jerk..lgpn dgn blog ny kita boleh wat bisness gak aw...Alhamdulillah...ny semua penangan date 11.O1.2011..date my BIRTHDAY...da 23tahun..hahahahaa....da tua tp still "childish"n "manja"ag(PERASAN-puji diri sendiri)...hahhahahha..

then..mesti korg nk tahu ag kan npe aku ske wat blog ny...cz ngan wat blog ny gak,aku boleh tambahkan KWN2 INTERNET aku..cz lagi ramai lagi baguz..tp tak berharap sgt pn..hehehehe...n sesuai ngan attitude aku..cz aku ny Friendly gak..lgpn  bukan setakat BLOG jerk...tp mcm2 ada aku da wat..uish..berlagak kan aku ny...ckp jerk apa korg nk..MUKA BUKU,tagged,Friendster,Flixster n pape jerk la suma nya ad..hahahaha...surfing internet ny da mmg hobi aku tuk mse lapang jerk..bknnya tuk m`buang mse..taim tak busy jerk aku UPDATE...lgpn mne ler tahu gak ngan kita wat benda alah  ny sume ny aku tuk networking gak...haaaaaa..ckp pasal kwn networking ny,baru2 ny aku dapat offer dpd someone at frend tagged aku ckp yg dia nk aku jdkan MODEL tuk photoshoot tuk company dia...then..dia ckp aku boleh dpt rm100-150 per shoot tuk setiap photo shoot..wow,mcm tak caya jerk..tp kan aku wat don`t know jerk cz aku tak takut la if kena tipu...OMG!!!..aku tak nak jd TIPAH TERTIPU nt..huhuhuhu..lgpn aku nk jaga hati mama aku...almaklumlah..aku ny kan "ANAK EMAK"..huhuhuhu...

tak pn,if aku de ad  yg nk bgtaw pape information,aku leh bgtaw n contact melalui chatting yg aku ad n....bukannya ape..aku ny jarang m`TOPUP..NO WORK NO MONEY NO MORE TALK..hahahaha...kan senang...=D

so,apa kata korg try ar "Menyelam" ke "alam siber"..best aw...dpd korg lepax tak tentu pasal n wat benda yang tak berfaedah n wat benda2 yang boleh dtgkan DOSA jerk..lebih bek korg "selam"..BUT..JANGAN korg Menyelam at "tempat"len tuk benda yang bukan2...iskh2..nt korg yg dapat susah at akhirat nt..tul x kwn??hehehe..=D

k ar..aku nk chow dlu..cz ad keje yg aku still belum setelkan ag..almaklumlah...sejak2 unemployed ny asyik busy jerk..yela kan..da jd "USAHAWAN TANAMAN ANGGUR" n "HOUSEWIFE" full time..hehehe..lgpn tangan aku ny ad "kematu"nk m`type..huhuhu..b4 that,aku nk mnx maaf if ad wat silap n salah at dlm blog ny...n aku janji yg aku kan take a time if aku free aku kan m`UPDATE tuk next time..=)

tke care...tatatititutu...=)
 


No comments:

Post a Comment